Tuesday, August 09, 2011

Ada Jemaah Datang!! (part 2)

Lepas Suboh tadi..

kami di masjid buat taklim muntakhab hadith..

jemaah yang datang tu duduk sama² kami hingga selesai ½ jam.. lepas tu duduk mesyuarat sama².. ambil sedikit laporan dari diorang.. insyaAllah hari ni nak tangguh dah.. amir mohalla aku mintak maaf sebab tak dapat nusrah jemaah ni.. jemaah ni pun mintak maaf sebab tak dapat bantu usaha tempatan..

majlis bersurai dengan doa kifarah majlis dan bersalam²an..


keajaiban usaha Rasulullah صلى الله عليه وسلم..

~happy ending story~

bonus track; Bayan Subuh Jord Qudama Cikampek 07 Jun 2011



7 comments:

  1. tuan azhar ziarah caca kat surau kepong sentral tu, jejak kasih di bulan ramadhan

    ReplyDelete
  2. pergh,xde klimaks cerita nie,buat aku trtanya2...

    ReplyDelete
  3. usaha atas agama, always happy ending.. tak kat dunia, mungkin kat akhirat.. (",)

    ReplyDelete
  4. ismadiyusuf;
    insyaAllah.. caca sedih tuan dah balik Limbang.. jumpa baru ni di surau nya..

    Anak Pendang Sekeluarga;
    nak klimaks camne lagi? ada aksi tembak gas pemedih mata dan siram air ke?

    fuad ansari;
    1 ummat, 1 fikir, 1 kerja..

    Musafir Tua;
    ☻ ☺ kehidupan..

    ReplyDelete
  5. aku rasa klimaks yang dia nak, jemaah 3 hari terbentuk, tu paling kurang

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Daftar Beli Emas Public Gold

ADA 2 JENIS PEMBELIAN EMAS DI PUBLIC GOLD Cara 1  - Beli Emas Fizikal (dinar emas atau gold bar) secara tunai atau bulanan 4x atau bulanan 1...