Tuesday, April 26, 2011

Aku, adik-beradik & fb..




  • bersempena dgn besday aku yg jatuh pd 2mei.. dgn ini aku mengumumkan cuti kpd seluruh rakyat m'sia pd isnin dpn..

Monday at 10:57am ·  · 

  • Hrz Chc and 6 others like this.

      • Azrina Mohd Jaafar cet!! poyonye.. wakakaaa!! pe lagik buat la makan2 pree.....
        Monday at 11:43am ·  ·  1 person

      • Azrina Mohd Jaafar tgk tuh.. tak jawap2 komen nih.. takut le tu nk buat makan2 pree.. keh keh keh.....
        Monday at 1:28pm · 

      • Azhar Jaafar ehh.. dah jwb komen aku rupenye.. baru perasan.. haha.. nak belanje makan.. hmm.. tapi aku dah arahkan semua pizza hut & mc D cuti hari tu..
        Monday at 2:04pm · 

      • Aziana Mohd Jaafar takyah piza, mcd. satey pun jadik... hahaha
        Monday at 3:23pm · 

      • Azhar Jaafar sabtu mlm ahad ok gak.. sbb budak² madrasah cuti.. sate apa best kat kepong?
        Monday at 3:57pm · 

      • Aziana Mohd Jaafar wawawa... iye ke? yeaaa! tanye la owang kepong... hehehe
        Monday at 4:02pm · 

      • Azrina Mohd Jaafar hah?? jia nk banje ke???? best tuh... rugi tak balik kepong.....hehehe... kena balik gak nih..
        Monday at 5:06pm · 

      • Azhar Jaafar sate kat restoran ah hok ok ke?
        Monday at 6:27pm · 

      • Azrina Mohd Jaafar ok gak asal dapat makan pree....
        Monday at 11:13pm · 

      • Aziana Mohd Jaafar beli skali itik gantung... ina suka dari dulu tu, kalau ada pau ke, kuih lapis ke... hahaha
        Tuesday at 8:34am · 

      • Azhar Jaafar Azfar Jaafar nak makan apa lak? daging salai? ke daging yg panjang² tu?
        Tuesday at 8:49am · 

      • Aziana Mohd Jaafar Eii... geli betul la aku ngan si jia ni
        Tuesday at 8:54am · 

      • Azrina Mohd Jaafar hahahahahahah ngeng.. ha cepat2 kompemkan jadi tak jia nk banje nih??? kitorang sume bab2 mkn pree ni tada hal punye..mesti join...
        Tuesday at 8:56am · 

      • Aziana Mohd Jaafar jia... jia... jia... (angkat sepanduk)
        Tuesday at 8:58am · 

      • Azhar Jaafar sabtu malam lps isyak la insyaAllah.. aku dah bgtau mak..
        Tuesday at 9:05am · 

      • Aziana Mohd Jaafar orait... hehehehe :P
        Tuesday at 9:10am · 

      • Azhar Jaafar masih conpius.. itik gantung.. daging salai.. daging pnjang²..
        Tuesday at 9:12am · 

      • Aziana Mohd Jaafar sate tu campur² la... hahaha
        Tuesday at 9:18am · 

      • Azfar Jaafar daging yg pnjang2 tu nmpak mcm sedap. tringin plak. dulu2 kecik nak beli mak tak bagi
        Tuesday at 9:33am · 

      • Aziana Mohd Jaafar Ei, nape la dgn adik bradik aku ni... buat kembang tekak je... yek!
        Tuesday at 9:43am · 

      • Azrina Mohd Jaafar tu la aku asyik teringat je kt cine tua yg jual kuih kt tepi yuhong dulu.. nampak mcm sedap... hidup lagi ke cine tua tu ek?? igt nk try bli la kalo ade jual lagi....wakakaka!!!
        Tuesday at 10:16am · 

      • Aziana Mohd Jaafar ina tu memang. bukak kat situ je. kat mana² nampak cine jual kuih, seme tringin... yek!
        Tuesday at 10:19am · 

      • Azrina Mohd Jaafar la kan kite ade darah keturunan cine.... tak byk sikit ade gak la rasa teringin nk makan mknn cine.. wahahaha!!!
        Tuesday at 10:35am · 

      • Azhar Jaafar kalau cam tu aku beli sekor la yg sedang.. warna merah siap panggang.. letak atas meja.. boleh makan ngan nasi atau roti..
        Tuesday at 10:48am · 

      • Aziana Mohd Jaafar hidung dia simpan untuk ina... kahkahkah
        Tuesday at 11:00am · 

      • Azrina Mohd Jaafar baybeee le ko nih... wahahahahahaaa!!!!!!
        Tuesday at 12:03pm · 

      • Azfar Jaafar sekor tak cukop rasenye. habis lah nanti ina ngn zana berebot. hahah
        Yesterday at 8:15am · 

      • Azhar Jaafar kalau cam tu aku order lagi sekor yang saiz anak punya.. adik beradik tak elok berebut..
        18 hours ago · 

      • Azrina Mohd Jaafar hahahahahhaaa..... sedap tuh... tang idung tu kalo bole bli lebih bli la lebih2 sket... leh wat cicah ngn sambal ke....
        18 hours ago · 

      • Aziana Mohd Jaafar Eii... pengotor betul la korang ni... hahaha
        35 minutes ago · 

*aku mintak maaf kalau post aku ni mengembangkan tekak, memualkan perut atau mengganggu keharmonian rumah tangga mana² pihak.. aku & adik-beradik yang membesar kat kawasan Kepong ni memang dah lali dengan cara kehidupan masyarakat berbangsa Cina.. dan nenek aku belah mak memang keturunan nyonya Melaka..

Aku berharap agar satu satu hari nanti semua Cina² terutamanya kat Kepong ni diberi hidayat oleh Allah.. Aku sangat sedih bila ada jiran Cina aku yang mati tanpa hidayat.. Semoga Allah melepaskan aku dari tuntutan mereka di hari akhirat..



UMRAH dan ZIARAH bersama EMRAZ Travel & Tours Sdn Bhd

PROMOSI DISKAUN RM1000 UNTUK SEMUA PAKEJ UMRAH EMRAZ‼️ (tertakluk kepada baki stok) PAKEJ MUSIM 1445 HIJRAH KAMI MENGGUNAKAN HOTEL SAFWAH SE...