Wednesday, November 14, 2007

Buat Saudaraku Nazar dari Zurich.


Saya cadang agar perkara ni tuan Nazar bawa mesyuarat dgn karkun2 Swiss. Cuba buat jadual untuk keluar 3 hari masturat. Contohnya jemaah dikeluarkan setiap bulan Mac, Jun, Sept & Dec supaya semua orang boleh satu fikir dan dapat keluar pada satu tarikh yang sama. Jika tidak jemaah tak dapat dibentuk kerana tiada fikir dan tak cukup orang.

Fikirkan juga untuk 2 jemaah 10 hari/15 hari dapat dikeluarkan setahun. Dan letakkan satu tarikh untuk keluarkan 1 jemaah 40hari masturat ke IPB. Usaha dan doa pada Allah dan jangan lupa doa hidayat untuk umat dan saya yang daif ni..

Saya ada azam untuk keluar 2 bulan masturat negara jauh pada tahun 2009 nanti. Buat masa sekarang ni tak dapat keluar sebab ada anak kecil. Tak tahu lah mana Allah nak hantar kami. Mungkin juga ke Swiss! Sahabat2 Nabi dulu macam anak2 panah, sedia dihantar ke mana sahaja, dengan siapa sahaja dan bila2 masa. Kita ni baru nak belajar2 tiru sahabat.



Wallahua'lam.

zarzh said...

Asalam, bila Azhar nak tashkil Jemaah Masturat keSwiss? Kat sini, jemaah Masturat 3 hari pun dah lama tak ada, yang tinggal hanya Taqlim mingguan Masturat. Sekali-sekala, bila Jemaah luar datang, ada juga bayan Masturat. Agaknya, kerana rijal disini (terutama saya) tak banyak berkorban, maka Masturat pun tak dapat nak bergerak.
Doalah untuk kami....


UMRAH dan ZIARAH bersama EMRAZ Travel & Tours Sdn Bhd

PROMOSI DISKAUN RM1000 UNTUK SEMUA PAKEJ UMRAH EMRAZ‼️ (tertakluk kepada baki stok) PAKEJ MUSIM 1445 HIJRAH KAMI MENGGUNAKAN HOTEL SAFWAH SE...