Sunday, July 19, 2009

Karkuzari Jemaah Palestin

Blogger Reza said... (dalam komennya di blog ini dan telah di post di blog ini)

Karkuzari dari jemaah Palestin yg keluar 1 bulan di Malaysia. mereka datang tempat saya di Ipoh, Taman Meru.

antara karkuzari mereka, mereka2 ni tinggal dlm kawasan Hebron, iaitu betul2 dalam tembok. Ada sorang tu, belakang rumah dia,memang pintu dapur ngadap tembok.

Mengikut mereka, di sana, walaupun mereka duduk dlm kepongan Yahudi laknatullah, namun, bagi umat islam yang benar2 amal agama, dan beriman dengan penuh yakin, dan ada buat usaha iman, Masturat2 yang usaha atas iman dan amal serta tututp aurat yg sempurna, bila nak di buat inspection, makanya, tentera Yahudi lelaki ni, jgn kata nak periksa masturat2 tu, pandang pun taknak. Sebaliknya, mereka suruh tentera perempuan mereka yang buat pemeriksaan.

Allah pelihara masturat2 yg tutup aurat yg sempura dan beriman amal ikut cara nabi s.a.w,even thou mereka berada dalam kepungan musuh sekalipun.

manakala lelaki yang buat usaha atas iman dan amal pula di sana, Rabbai (pendeta2 yahudi) ni sendiri akan halang tentera yahudi dari cuba berbuat sesuatu kepada karkun. Kiranya, memang tak di sentuh lansung le.

Ni karkuzari bukan dengar dari org malaysia yg pergi keluar sana, tapi saya dengar sendiri dari orang yg duduk sendiri dlm tembok israel,masa saya nusrah bawa jemaah ni bayan masturat kat morhala kami.

jadi, kesemua penyelesaian kesusahan, hanya ada dlm iman dan amal sahaja. Samapikanlah berita gembira ini pada masturat2 kawasan puan. bergembiralah kerana kita di pilih Allah untuk sama2 buat kerja, dan bagi masturat, sebagai tulang belakang suami yg buat kerja. jazakallah

July 12, 2009 8:05 PM


Updated on 03 August 2009
Fajar Harguna menulis;
Ketika salah satu jamaah Palestina yang datang khuruj ke Indonesia ditanya "Mengapa antum tidak ikut bergabung saja dengan para Mujahidin utk menghancurkan kepala orang2 Yahudi, bukankah itu usaha yang mulia??"

Maka ia menjawab, "Memang mulia menghancurkan kepala orang2 Yahudi tsb tetapi lebih mulia lagi manakala Saya bisa menjadi asbab (perantara)menundukkan kepala orang2 Yahudi untuk sujud taat kepada Allah swt."

Masjid di Holland
"Tiada solat bagi orang yang mendengar azan melainkan di masjid" - maksud Hadith.

Berhenti Solat di R&R Germany
"Tiada bahagian dalam Islam bagi orang yang meninggalkan solat" - maksud Hadith.

8 comments:

  1. MasyaAllah .. semoga Allah s.w.t bg kefahaman smua tntng kptingan usha atas iman.. usaha masturat pn sgt penting.. tp ana tak khwin lg.. ki ki.. xblh lah lg..

    ReplyDelete
  2. SubhanAllah....indahnye usaha n kerja agama ini...Allah jaga mereka yang betul2 dlm usaha ini..YA ALLAH...pilih la kami d antara mereka..rindunyer nak kuar masthurat...

    ReplyDelete
  3. Mat Khairil Bin Mohamed;
    Kawin la dulu. Nanti boleh buat usaha atas masturat.

    Baitijannati;
    Amin.. Masalah karkun.. anak berderet.

    ReplyDelete
  4. Salam,

    mcm biasa la~

    Minta kebenaran copy la~

    ^_^

    ReplyDelete
  5. Affan Ruslan;

    Salam,

    mcm biasa la~

    copy je la~

    ReplyDelete
  6. Subhanallah.
    andai semua org ikut dakwah cara nabi s.a.w
    pastu org islam akan tunduk

    ReplyDelete
  7. Yard,
    ???

    "andai semua org ikut dakwah cara nabi s.a.w
    pasti org islam akan dapat bantuan Allah.."

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Testimoni Penyimpan Emas

Dikongsikan di sini beberapa testimoni para penyimpan emas. Semoga bermanfaat. Pengalaman penulis sendiri cagar emas untuk keluar bertabligh...