Wednesday, August 12, 2009

4 comments:

  1. erkk... entri yg sengaja dikosongkan? ehehehe

    salam singgah dari ku.. ;p

    ReplyDelete
  2. Jard The Great,
    Terima kasih kerana singgah. Aku sebenarnya berhasrat nak berhenti berblogging.. Tapi tangan aku masih gatal..

    Ya Allah.. berilah aku petunjukMu..

    ReplyDelete
  3. Assalammu'alaikum... ya sahabat baru kini berpeluang jenguk2 blog hang. Dah nak tutup...
    Lama tak jumpa, ijtimak membuka seribu rahmat.
    Sahabat lama kawan sebelia kuala lumpur.

    ReplyDelete
  4. roslee,
    woo.. member lama. Gembira dapat jumpa kau kat ijtimak. Lama giler tak nampak kau.. Kau la antara beberapa kerat member lama aku yang Allah pilih buat usaha agama..

    InsyaAllah jumpa di markas..

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Testimoni Penyimpan Emas

Dikongsikan di sini beberapa testimoni para penyimpan emas. Semoga bermanfaat. Pengalaman penulis sendiri cagar emas untuk keluar bertabligh...