Friday, July 24, 2009

Andai Ku Tahu



*sebahagian video klip ni dibuat di taman aku tinggal. Kalau korang tanya, jenazah tu jenazah sapa? Tu jenazah aku dan korang semua...


andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

chorus;
aku takut
akan semua dosa-dosaku
aku takut
dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu
malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu..

chorus;
ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia
yang takut neraka
namun aku juga
tak pantas di surga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu

chorus;
ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

ahh...

10 comments:

  1. Andai ku tahu....andai jew...
    sememangnya kita tak tahu mati tu bila..huhu

    ReplyDelete
  2. Abang Ben;
    Panas??? Gi mandi...

    iqbalsyarie;
    buat2 tak tahu..

    ReplyDelete
  3. mintak copy paste lirik lagu ni dr blog anta..
    ^_^
    jazakallah

    ReplyDelete
  4. brantu kau punya blog azhar....

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Azhar ada dengar cerita? seorang rakan usaha yang meninggal malam jumaat minggu lepas, waktu maghrib dalam Masjid SP...meremang bulu tengkuk aku dengar cerita dia..Ya Allah untungnya dia...

    ReplyDelete
  6. van qif;
    ada dengar. Katanya baru tangguh 2 bulan jalan kaki (atau 40hari, x sure). Belum balik rumah. Duit tinggal rm5, tu pun disedekah pada org sblm mati.

    Mati masa azan solat isyak tapi karkun tu sempat solat maghrib & isyak. Wallhua'lam. Tuan dengar mcm mana?

    ReplyDelete
  7. saya dengar dia nak kuar empat bulan..meninggal waktu isyak...sehari sebelum meninggal dia mengadu pada kawan..yang dia sangat risau jika mati tanpa ALLAH...

    semoga aku pun dapat fikir risau macam ni..

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Daftar Beli Emas Public Gold

ADA 2 JENIS PEMBELIAN EMAS DI PUBLIC GOLD Cara 1  - Beli Emas Fizikal (dinar emas atau gold bar) secara tunai atau bulanan 4x atau bulanan 1...