Sunday, March 31, 2013

PM datang masjid Sri Petaling..



30 Mac 2013..

10 pagi..
mandi kolam kat Desa Villas, Wangsa Maju..



6 petang..
ke masjid Sri Petaling..

8 malam..
lepas maghrib, bayan le.. ape lagi..



9 malam..
Dato Seri Najib Tun Razak datang..



9.15 malam..
solat Isyak berjemaah..



9.35 malam..
bacaan Hayatus Sohabah..




9.45 malam..
ucapan oleh Dato Seri Najib.. dan doa oleh Maulana Abd Hamid..




10 malam..
majlis bersurai.. tetamu dijamu makan..


cerita penuh kat sini.. 
http://wirapendang.blogspot.com



21 Feb 2013..
dan.. ni cerita bulan lepas..

di atas karpet dan bersandar di bantal yg sama..
sumber gambar di sini..
jadi.. marilah kita berbaik sangka sesama muslim..
bersatulah kita di atas kalimah syahadah..

wallahua'lam..








Insuran & Road Tax Online

3 comments:

  1. Menangis gembira melihat Umara' membuka hati untuk bersama-sama para masyaikh dan para ulama' dakwah yang tercinta, membuka ruang luas kepada usaha ini untuk terus dimajukan di negara tumpah darah ini, dan beriltizam untuk sama-sama membantu dengan kekuatan kerajaan yang ada bagi membantu meninggikan kalimah Allah.

    Ya Allah! Kami doakan kebaikan untuk para pemimpin kami. Kau ampunilah kesilapan dan keterlanjuran mereka, Kau pimpinlah mereka untuk sentiasa berusaha memelihara agama-Mu, Kau bantulah mereka didalam menegakkan syiar agama-Mu, Kau teguhkanlah kaki-kaki mereka didalam beramar makruf dan bernahi mungkar bagi menunaikan perintah dakwah-Mu, Kau mudahkanlah mereka untuk berusaha mendirikan hukum dan syariat agama-Mu di bumi bertuah ini, dan Kau satukanlah para pemimpin kami agar semua mereka bersatu didalam satu saf membela agama-Mu, dan Kau luruskanlah niat mereka, dan suci-murnikanlah hasrat dan hati mereka, sebagaimana yang mereka zahirkan kepada hamba-hamba-Mu. Kau terimalah semua niat kami, usaha kami dan pengorbanan kami ya Allah, dengan limpah Rahim dan kasih sayang-Mu, Wahai Tuhan Ynag Maha Pemurah.

    Dan Ya Allah, Kau kurniakanlah rahmat dan kesejahteraan-Mu buat para masyaikh dan orang-orang tua kami yang telah pergi mendahului kami, yang asbab pengorbanan mereka, usaha agama-Mu telah menjadi umum kepada ummat Islam di negara kami, sedang mereka tidak melihat ini semua.

    Salawat dan Salam untuk kekasih-Mu, ahli keluarga dan sahabat kekasih-Mu.
    Amin ya Rabbal Alamin.

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Testimoni Penyimpan Emas

Dikongsikan di sini beberapa testimoni para penyimpan emas. Semoga bermanfaat. Pengalaman penulis sendiri cagar emas untuk keluar bertabligh...