Friday, March 29, 2013

Ipoh Mali.. talak sombong punya..

24 Mac 2013
pegi Ipoh..

no 1 - no 6..

no 7 & bini teman..

"homestay" kat Taman Meru 2B..

ziarah abang ipar kat Taman Meru 2C..
dan sempat juga menziarahi rakan blogger Fikir Alami (cikgu Hairere) dan keluarga di Kg Dato Ahmad Said..

25 Mac 2013
mongabihkan duik..

semua masuk 'free'.. aku sorang je kena bayar..

bapak mithali..

Mus'ab x pakai diapers..

tentera berkuda..

haa.. nyesal naik..

Ammar & Anas.. muka pening..

Humaira & burung..

Amir.. cam bapak dia muda2.. ahak..

makanan tengahari..

Mardhiah & Mu'az..

26 Mac 2013
balik KL..

tiada pelindung selain Allah..

xde kene mengene dgn entri..









Insuran & Road Tax Online


6 comments:

  1. wah keluarga bahagia...org ipoh ye...sya org sungai siput...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang KL le.. ziarah Ipoh.. ahak..

      Delete
  2. untung jadi budak2.. gi mana2 pun masuk 'free'.. (",)

    ReplyDelete
  3. Tak apa, duit kopak sikit jer, kesannya tu yang banyak iaitu kebahagiaan yang berpanjangan. Bila ahli keluarga rasa bahagia dan senang hati = diorang akan sayang sama bapak = bila bapak disayang maka nak buat usaha agama pun senang insyaAllah. Satu seni yang berkait rapat juga sebenarnya tu.

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...