Monday, March 23, 2015

Muhammad Ilyas

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang mencipta, mentadbir dan memelihara setiap makhluk ciptaanNya.. aku dapat anak lagi.. yang no 8.. hmm.. Allah kuasa, makhluk xde kuasa..

Kisahnya berlaku begini..

10/03/2015,
kira² jam 1 pagi..

rilek brader.. jangan saspender.. ni bukan citer hantu..

diulang.. kira² jam 1 pagi, isteri kejutkan aku.. bagitau dah rasa sakit².. aku pun bangun dengan segala kelajuan yang ada dan bersiap apa yang patut..

jam 2 pagi, kami dah sampai ke Wad Bersalin, Hospital Selayang.. aku baca Yaasin 2-3 round.. 2.50 pagi, isteri dah selamat bersalin dengan sekali "push" je.. huhh.. lega aku.. alhamdulillah.. saspen woo duduk sebelah bini nak beranak ni..

azan dan iqamat dilaungkan..
baby boy, 3.08kg..

5.00 pagi..
nak masuk wad..

11/03/2015,
12 tengahari..
diziarahi mak & abah..

8.30 malam..
dah balik rumah..
err.. sila abaikan tilam yang x bercadar..

17/03/2015,
genap sudah 7 hari.. Muhammad Ilyas nama diberi..
semoga membesar sebagai dae.. puri alam, puri zindegi..
dah kena botak..
acara selpie beramai²..
anak dah keluar.. lepas ni bapak lak kena keluar..
4 bulan ye..

20/03/2015,
buat kenduri sket..
hidangan batingkek-tingkek..

dan cerita lain, sebelum kejadian..
08/03/2015,
mengecai bersama kengkawan..







Insuran & Road Tax Online (klik logo)

No comments:

Post a Comment

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Testimoni Penyimpan Emas

Dikongsikan di sini beberapa testimoni para penyimpan emas. Semoga bermanfaat. Pengalaman penulis sendiri cagar emas untuk keluar bertabligh...