Tuesday, November 12, 2013

Sejak 2 Minggu Lepas..

sebelum apa², iklan dulu (macam youtube le..)

klik untuk besarkan..
Ada lagi 30 orang peserta yang boleh berdaftar!!! 

Siapa cepat dia dapat rasakan kem santai bersama saya insyaAllah.. anak2 tuan2 akan merindukan bermuzakarah agama dengan saya insyaAllah.. 

★Lidah mereka akan sentiasa keluar perkataan ALLAH!! ★

Jom daftar sekarang!! Call or whatsapp saya segera!! Khailil Razak 013-7791637 


***  ***  ***


29 Oktober 2013..
masjid aku ni memang meriah.. hampir setiap hari ada kuliah maghrib.. kalau xde ke mana². insyaAllah aku akan sama² duduk dalam majlis ilmu yang disampaikan oleh para ustaz..

kusyuk wal masyuk

02 November 2013..
memanah dengan kengkawan..

gian memanah ni..
stedy la bang..
otai kepong..
busur monggol..


05 Nov 2013
memanah bersama korge..

gaya seorang abah..
bini ku..
Ammar..
Anas..
Mardhiah..
Mu'az..
Mus'ab pun nak memanah..

9-11 Nov 2013
jemaah masturat 3 hari masuk rumah aku..

bayan masturat..
makan time..
sementara menunggu giliran mulakat..
tidak berkhir di situ..
kono bolum tontu..
amir sab suda mari..
gaya seorang amir sab..
pihak masjid minta jemaah bayan maghrib..
siap iklan dan bagi duduk kat tempat ustaz.. huhu..

***  *** ***


seperti biasa.. bonus track..

download di dropbox; KLIK SINI






Insuran & Road Tax Online

8 comments:

  1. Ini full package nusrah ni. minta2 dicepatkan am hidayat seluruh alam

    ReplyDelete
  2. eh? nampak macam Cikgu Mat Nor (Shah Alam Selatan) jer tu?

    ReplyDelete
  3. eh..amirsab Cikgu Mat Nor ke tu? macam ler, kalau tak salah tengok. :)

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...