Friday, December 10, 2010

Siapa Kita?


Allah jadikan kita; ada tujuan & maksud...

Bonus; Bayan masturat jemaah jalan kaki, mei 2010



9 comments:

  1. n0vemBer zuLu;
    MAS wings..

    pB;
    Miri ke Limbang..

    ReplyDelete
  2. masa kuliah zohor kat surau ofis baru2 ni, ustaz ada cakap, Allah hny bg kita 2 pilihan je kat dunia ni, iaitu

    masuk syurga atau neraka

    so ustaz ckp dalam senikata lagu di mana ada kata aku tak layak masuk syurga Mu tp tak nak masuk neraka Mu tu tak sesuai

    :-)

    ustaz yg ckp :-)

    ReplyDelete
  3. Wanita Bertudung Hijau;
    Kena sentiasa takut & harap..

    ReplyDelete
  4. bro..bagus la dpt ustaz husnul punyer bayan ni..dah ada jual cd ke?

    ReplyDelete
  5. maulana pun msk youtube???
    ajib..ajib...ajib....

    ReplyDelete
  6. awangTRG;
    video terbitan surau tempat ustaz mengajar..

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...