Monday, November 03, 2008

Setelah Hampir 13 Tahun...

Satu perkara besar telah berlaku dalam keluarga aku.

Anak sulong aku Muhammad Amir yang lahir 29 April 1996
bersamaan 11 Zulhijjah 1416


Geng botak 1997.


Raya 1998.


Pagi ni...


Muhammad Amir masuk madrasah hafiz Quran
Miftahul Ulum Sri Petaling yang cawangannya di Dengkil.

Semoga sentiasa dalam peliharaan dan rahmat Allah.

*Aku masih dalam mengontrol hensem.

12 comments:

  1. Aku pun azam nak hantar anak ke situ, sekarang depa belum layak lagi ... sebab masih kecik lagi...

    ReplyDelete
  2. Aku pun azam nak hantar anak ke situ, sekarang depa belum layak lagi ... sebab masih kecik lagi...

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya dalam apa jua yang dirancang..

    ReplyDelete
  4. Salaam...

    Ayat ni:
    *Aku masih dalam mengontrol hensem.

    Biasalah, kalau berpisah sementara dengan yang tersayang, lelagi anak sulung plak tu.

    InsyaAllah, doa ibubapa tu yg penting utk Muhammad Amir. Semoga dia cemerlang didlm madrasah hafiz di sana dan cemerlang menjadi anak yg soleh.. Amin...

    Tak jauh sangat kan?

    ReplyDelete
  5. MaNuSiA_RuMiT;
    Semoga kita semua berjaya. Berjaya yang sebenar-benar berjaya bila nama kita diumumkan sebagai ahli jannah diakhirat nanti.

    Mutakalim;
    InsyaAllah bila anak kau masuk sana anak aku dah senior.

    Cendawanintim;
    Terima kasih. Rebet minyak dah claim online?

    taichee~@!
    *Aku masih dalam mengontrol hensem.

    Walaupun wife aku kata jangan perasan hensem. Kulit dah mengedut. Uban dah bertambah.

    Madrasah tu tak jauh, 60km je dari Kepong. Tak pe lah, nak belajar kena lah korban. Rebet minyak dah claim online?

    ReplyDelete
  6. Beruntung kerana dapat menghantarkan anak ke pusat tahfiz. Semoga beliau berjaya dalam usaha murni ini.

    ReplyDelete
  7. tahniah dan gua jeles...!

    moga jadi syeikhul hadith belajar Sahih Bukhari dan Muslim kat India/Pakistan!

    ReplyDelete
  8. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    Moga menjadi pentahfiz terbaik......hingga memahami pula isi kandung Al-Quran...mardhotillah

    ReplyDelete
  9. semoga terus dirahmati berkat keikhlasan di hati.

    ReplyDelete
  10. ish aku plak yg rasa sayu...huhuhu..yer ler budak tu kecik lagi lagi...harap ko dan isteri tabah..

    ReplyDelete
  11. salam,

    Doakan yg terbaik utk anak saudara.

    Semuga Berjaya.

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...