Thursday, March 06, 2008

Mungkin Last Entry



Akhirnya setelah beberapa lama memikirkan untuk berhenti menulis blog, maka hari ini 28 Safar 1429 blog ini secara rasminya ditangguhkan penulisannya.

Kepada pengunjung2 blog, terima kasih diucapkan dan jangan lupa kalau nak buat insuran kereta atau motor, klik la logo takaful kat belah kanan. Iklan juga pada kawan2 pasal blog takaful tu. Boleh renew insuran dari depan komputer cara online. Jauhi la dosa besar bila terlibat dengan riba'. Takut le pada Allah.

(Kalau sehari sekali singgah kat blog ni dan klik iklan nuffnang tu, kira ok jugak. Boleh la aku bayar bil internet. He.. he..)

Doakan aku dan keluarga istiqomah dan diterima dalam beri pengorbanan untuk agama Allah dan jangan lupa doa hidayat untuk umat.

Salah dan silap, aku mintak maaf.

azharjaafar



*4300 visitors from 10/11/07 - 08/03/08

5 comments:

  1. insyaAllah. Semoga Tuan dan keluarga istiqomah dan diterima dalam beri pengorbanan untuk agama Allah.

    ReplyDelete
  2. Dan hendaklah ada di antara kamu satu puak yang menyeru (berdakwah) kepada kebajikan (mengembangkan Islam), dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah (buruk dan keji). Dan mereka yang bersifat demikian ialah orang-orang yang berjaya. (Ali-Imraan ayat 104)

    ReplyDelete
  3. abuzar;
    1.Saya ada azam utk klr 4 bulan jln kaki selewatnya pd awal April.

    2.Semoga Allah terima kita sebagai golongan yg berjaya tu..

    taichee~@! ;
    Semoga Allah terima tuan & keluarga juga.

    ReplyDelete
  4. kalau kembali berblog, jgn lupa melawat2 kawasan ya...

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Testimoni Penyimpan Emas

Dikongsikan di sini beberapa testimoni para penyimpan emas. Semoga bermanfaat. Pengalaman penulis sendiri cagar emas untuk keluar bertabligh...