Friday, August 17, 2007

Mak & Abah


Ini mak & abah. Pasangan bahagia.
Still look young haa..

1 comment:

  1. Asalam, bila tengok gambar orang tua Azhar, terkenang saya pada orang tua saya, sudah lebih 4 tahun tak balik Malaysia.
    Bulan April lepas, ada saya pergi Sri Lanka, ingat nak sambung flight keMalaysia, tetapi apa nak buat, diSri Langka pun, naik tambangnya, dan duit pula, cukup-cukup aje.
    Insyaallah, hujung tahun ni, kalau ada rezeki, balik Malaysia.
    Azhar, bula April lepas, pi Kemboja, bertuah Azhar, dipilih Allah. Bagaimana sana, ada juga kawan saya berasal dari Kemboja tinggal diParis keluar dengan Jemaah dia keKemboja. Menarik dengar kaukusari dia.
    Saya ini, keluar dalam Swiss aje mampu ketika ini. Alhamdulillah, bulan Mei lepas, ada Jemaah 40 hari dari South Afrika datang, jadi dapatlah bagi masa nusrah dengan diaorang.
    Insyaallah, tengah cuba sediakan Jemaah 40 hari sebelum Ramadan. Doakan, semoga Allah mudahkan.

    ReplyDelete

komen pembaca sangat aku hargai.. makasey...

Testimoni Penyimpan Emas

Dikongsikan di sini beberapa testimoni para penyimpan emas. Semoga bermanfaat. Pengalaman penulis sendiri cagar emas untuk keluar bertabligh...